muisc paeca
muisc paeca

muisc paeca

مرلین منسون متن فارسی اهنگthe love song

"I got a crush on a pretty pistol
Should I tell her that I feel this way?
Father told us to be faithful"
"I got a crush on a pretty pistol
Should I tell her that I feel this way?
I've got love songs in my head
That are killing us away"
"Do you love your guns?" Yeah
"god?" Yeah
"The government?"
"Do you love your guns?" Yeah
"god?" Yeah
"The government?"
Fuck yeah
I've got love songs in my head, killing us away
I've got love songs in my head, killing us away
She tells me I'm a pretty bullet
I'm gunna be a star some day
Mother says that we should look away
She tells me I'm a pretty bullet
An Imitation Christ
I've got love songs in my head
That are killing us away
"Do you love your guns?" Yeah
"god?" Yeah
"The government?"
"Do you love your guns?" Yeah
"god?" Yeah
"The government?"
"Do you love your guns?" Yeah
"god?" Yeah
"The government?"
"Do you love your guns?" Yeah
"god?" Yeah
"The government?"
Fuck yeah
I've got love songs in my head, killing us away
I've got love songs in my head, killing us away
I've got love songs in my head, killing us away
"Do you love your guns?" Yeah
"god?" Yeah
"The government?
"Do you love your guns?" Yeah
"god?" Yeah
"The government?"
"Do you love your guns?" Yeah
"god?" Yeah
"The government?"
"Do you love your guns?" Yeah
"god?" Yeah
"The government?"
Fuck yeah
Last night
I think he should of suffered
Longer


"من یک تپانچه زیبا گرفتمآیا باید به او بگویم که من این احساس را دارم؟پدر به ما گفت که وفادار باشیم ""من یک تپانچه زیبا گرفتمآیا باید به او بگویم که من این احساس را دارم؟من عاشق آهنگ هایم هستمکه ما را می کشند ""آیا شما اسلحه خود را دوست دارید؟" بله"خدا" بله"دولت؟""آیا شما اسلحه خود را دوست دارید؟" بله"خدا" بله"دولت؟"آرهمن آهنگ های عشق را در سرم دارم، ما را به کشتن می برندمن آهنگ های عشق را در سرم دارم، ما را به کشتن می برنداو به من می گوید من گلوله ای زیبا هستممن یک روز ستاره ای ستاره ای می بینممادر می گوید که باید نگاه کنیماو به من می گوید من گلوله ای زیبا هستمیک مصلحت مسیحمن عاشق آهنگ هایم هستمکه ما را می کشند"آیا شما اسلحه خود را دوست دارید؟" بله"خدا" بله"دولت؟""آیا شما اسلحه خود را دوست دارید؟" بله"خدا" بله"دولت؟""آیا شما اسلحه خود را دوست دارید؟" بله"خدا" بله"دولت؟""آیا شما اسلحه خود را دوست دارید؟" بله"خدا" بله"دولت؟"آرهمن آهنگ های عشق را در سرم دارم، ما را به کشتن می برندمن آهنگ های عشق را در سرم دارم، ما را به کشتن می برندمن آهنگ های عشق را در سرم دارم، ما را به کشتن می برند"آیا شما اسلحه خود را دوست دارید؟" بله"خدا" بله"دولت؟"آیا شما اسلحه خود را دوست دارید؟" بله"خدا" بله"دولت؟""آیا شما اسلحه خود را دوست دارید؟" بله"خدا" بله"دولت؟""آیا شما اسلحه خود را دوست دارید؟" بله"خدا" بله"دولت؟"آرهدیشبمن فکر می کنم او باید رنج می بردطولانی تر
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.