muisc paeca
muisc paeca

muisc paeca

پرنس متن اهنگcomputer blue

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR-wtl7NJvpCrzFHq26ZaNotWf25S5aHErwZ7l5OJfr-6j0-364



  

Wendy?
Yes Lisa
Is the water warm enough?
Yes Lisa
Shall we begin?
Yes Lisa
Where is my love life?
Where can it be?
There must be something wrong with the machinery
Where is my love life?
Tell me, tell me
Where has it gone?
Somebody please, please tell me what the hell is wrong
Until I find the righteous one
Computer blue
Until I find the righteous one
Computer blue
Oh
Yeah yeah


وندی؟

بله لیزا


آیا آب گرم به اندازه کافی است؟


بله لیزا


شروع کنیم؟


بله لیزا


زندگی عشق من کجاست؟


کجا می تواند باشد؟


باید با ماشین آلات چیزی اشتباه باشد


زندگی عشق من کجاست؟


بهم بگو بهم بگو


کجا رفته؟


لطفا لطفا، لطفا به من بگویید چه غلطی است


تا زمانی که من صالح را پیدا کنم


رایانه آبی


تا زمانی که من صالح را پیدا کنم


رایانه آبی


اوه


آره آره



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.