muisc paeca
muisc paeca

muisc paeca

مرلین منسون متن فارسی اهنگ15

https://t2.genius.com/unsafe/440x440/https%3A%2F%2Fimages.genius.com%2F7d1a8432be3e498a5de83d774a4b7305.1000x1000x1.jpg



 

 

If you can hear this
Don't assume that I'm talking to you
Yesterday everything I thought I believed in died
But today is my birthday,
Today is my birthday
I don't need you,
I'll say it to myself
It doesn't mean I won't need somebody
Anyone with half a soul
Will hear this and they'll never leave me
If you don't know what forever feels like
I'll show you what it feels like without it
I'll show you what it feels like without it
This time I won't hesitate
To kill to protect what I believe in
This time I won't hesitate
To kill to protect what I believe in
I can get by now
I'm not really dead
But I really needed someone to save me
Leaving me alone to die
Is worse than having the guts to kill me
If you don't know what forever feels like
I'll show you what it feels like without it
I'll show you what it feels like without it
This time I won't hesitate
To kill to protect what I believe in
This time I won't hesitate
To kill to protect what I believe in
Not letting you win
Won't satisfy me


I'll teach you about loss


اگر می توانید این را بشنوید


فرض نکنید که من با شما صحبت می کنم



دیروز همه چیز فکر میکردم که باور داشتم درگذشت

اما امروز روز تولد من است



امروز تولد من است

من به تو نیازی ندارم


من به خودم می گویم


این بدان معنی نیست که من به کسی نیاز ندارم


هر کس با نیمی از روح


این را شنیدم و آنها هرگز من را ترک نخواهند کرد


اگر شما نمی دانید چه چیزی برای همیشه احساس می کند


من به شما نشان می دهم که بدون آن احساس می کند


من به شما نشان می دهم که بدون آن احساس می کند


این بار تردید نخواهم کرد


برای کشتن چیزی که من به آن ایمان دارم، کشتن می کنم


این بار تردید نخواهم کرد



برای کشتن چیزی که من به آن ایمان دارم، کشتن می کنم


من می توانم اکنون را بگیرم

من واقعا مرده نیستم


اما واقعا به کسی نیاز داشتم که مرا نجات دهد


ترک من به تنهایی برای مرگ


بدتر از داشتن زخمها برای کشتن من است


اگر شما نمی دانید چه چیزی برای همیشه احساس می کند


من به شما نشان می دهم که بدون آن احساس می کند


من به شما نشان می دهم که بدون آن احساس می کند


این بار تردید نخواهم کرد


برای کشتن چیزی که من به آن ایمان دارم، کشتن می کنم


این بار تردید نخواهم کرد


برای کشتن چیزی که من به آن ایمان دارم، کشتن می کنم


اجازه ندارید برنده شوید


من راضی نخواهد شد


من به شما در مورد از دست دادن آموزش می دهم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.